mandag 22. juni 2009

Jeg vil UT!!!

Sommeren er her! Og kaprifolen blomstrer så det suser - hagens merkeligste skapning, det ser nesten ut som om den roper desperat om hjelp...

Tusen millioner takk for alle gode råd og medynk!! Begge deler hjelper godt i nødens stund. Nå har jeg prøvd de fleste rådene, tror jeg. Jeg har drukket massevis av vann (upraktisk, for det må jo ut igjen etter hvert), men ikke vin. Vin midt på blanke dagen passer ikke for en trøtt type som meg. Jeg stinker tigerbalsam og har spist medisiner. Jeg har surret meg inn i et godt og varmt ullskjerf, gjort yogaøvelser og i det hele tatt. Spikermatte skulle jeg gjerne hatt, det må jeg skaffe meg snarest.

Har du forresten prøvd å kjøre bil med kink? Ikke lett. Det er spesielt vanskelig å rygge på en trang P-plass med mange iltre bilister når du bare kan snu hodet til venstre, ikke høyre. Folk mangler humor, spør du meg.

Men - nå er det jo endelig SOMMER!!! Jeg vil ikke sitte med ullskjerf på når det er tyve pluss i skyggen! Jeg vil ikke stenge trekken ute eller ta et godt, varmt bad!!! Jeg vil UT! Uuuut!! Jeg vil sitte i sola - uten ullskjerf og varmepakninger og dop og tigerbalsam - og brune mitt bleke legeme - selv om det blåser som bare tusan her. Nå går jeg ut og setter meg i sola og trekken med bare skuldre og strikker!

4 kommentarer:

  1. He he - så for meg parkeringen din ja;-) Ingen grunn til å sitte inne nå - kos deg i sola, men pass deg for trekken.

    SvarSlett
  2. Oj, jeg føler med deg. Slett ikke greit å ha det slik når en aller helst vil ut og nyte sommeren.

    Jeg har ingen gode råd dessverre, men sender deg mange varme tanker om rask bedring:)

    SvarSlett
  3. Jammen kom deg nå ut i sola og la den varme kinken din. Det tror jeg hjelper mye mere enn skjerf. Og eplekake og iskrem selvfølgelig.

    Og få noen til å gi deg en massasje. En god en med masse av olje og greier. For kink er vondt å det skal man ikke ha.

    Her har det vært 24 grader i dag, med tunge skyer og regn. Huff sier jeg bare. Midgen har storkost seg.

    Midge er bitte, bittesmå knottlignene ting. De biter! Og de flyr i flokk på mange tusen. Grusomme greier. Men de er bare fremme når det er overskyet og etter at solen har gått ned.

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med på trekningen av dine flotte grytelapper!!!
    Kink, uffda.........Hos meg hjelper det å ta litt cognac for alt, men kanskje ikke noe for den kinken du har? Men det er vodt, altså! Håper du er mye bedre nå. Sender noen medisintanker til deg, så kanskje det hjelper........og en klem.

    SvarSlett