torsdag 25. juni 2009

Og vinneren ble...

Det er foretatt høytidelig trekning i 10.000-lotteriet.

Jeg hadde tenkt å bruke en random generator denne gangen, men var for svimeslått av varmen til å orke å lære noe nytt, så det ble god gammaldags trekning fra hatten. Det er dessuten mye morsommere.

Og vinneren ble [trommehvirvel] - Maret! Og premien er - grytekluter!.

Maret er damen som er så ivrig etter å strikke at hun spurter ut i bare tøflene for å kjøpe garn. Det kaller jeg en ekte entusiast! Nå skal det sies at Maret sikkert kunne heklet disse gryteklutene selv mye finere og fortere enn meg - for hun behersker alle slags teknikker, og dyktig er hun også. Men det er jo gøy å få noe man ikke har laget selv også en gang i blant.

Maret, jeg har lagt igjen en beskjed på bloggen din ang sending av gryteklutene. De er riktignok ikke ferdige enda - men jeg lover at de i hvert fall kommer før jul!

Og til dere andre som ikke vant: Stikk innom bloggen min ofte, så blir det snart 20.000-lotteri!

7 kommentarer:

  1. Urettferdig! Jeg vil ha Random Generator og nytt lotteri!

    Just kidding, bare lei meg for at ikke det var meg som vant! Gratulerer, Maret.
    Heldiggrisen!

    SvarSlett
  2. Å-tusen takk...
    Tenk at eg vart den heldige. Og sjølv om eg kan lage gryteklutar sjølv, så er det ikkje det som er poenget.
    Eg har vunnet eit par nye, som heilt sikkert er ansleis enn dei eg har frå før. Likar å ha litt forskjellige mønster. I fjord haust kjøpte eg eit par på torghandel i Canada, berre for å få tak i mønsteret.
    Så igjenn, hjertelig takk....

    SvarSlett
  3. Grattis Maret, som Pinneguri skulle jeg ønske det var meg! Men det er bare å håpe på at mønsteret kommer :-) Jeg begynner nå å klikke meg inn på bloggen din ørten ganger om dagen for å hjelpe til at 20.000 lotteriet skal komme fortere :-) Ha en herlig sommerdag!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Maret. Disse gryteklutene kommer hun til å sette pris på.
    Tenk at jeg var så helg å møte både henne og Bea tidligere i vår. Kjempekoselige damer. Vi tilbrakte flere timer sammen og bare skravla, strikket ikke ei maske!

    SvarSlett
  5. Åh... misunnelig! Men jeg er sikker på at gryteklutene kommer til et hjem hvor de vil bli satt pris på! Da er det visst bare å helpe deg på vei til 20 000 da, ja ;-)

    SvarSlett
  6. Kunde inte med att delta eftersom jag redan är ägare till ett par supersnygga grytekluter :-) Vet du förresten att jag fick 13 hjärtan på ravelry nästan direkt? Du får allt göra en opskrift å sälja du ;-)

    SvarSlett
  7. Hej

    Jag har en liten sak till dig på min blog...

    SvarSlett