onsdag 3. juni 2009

1000 takk!!!

1. Først vil jeg si at Hobbygåsa har nok rett ang. de unge piker i det forrige innlegget mitt (sjekk kommentarfeltet).

2. Så vil jeg si tusen millioner takk for alle de fine kommentarene dere har lagt igjen her i det siste! Så mange hyggelige og lange kommentarer - til tross for pinse og vakkert sommervær - tusen takk!!! Det er så utrolig fint å få tilbakemeldinger på det man gjør, pluss litt alminnelig småprat og utveksling. Blir jo litt rørt jeg da.

3. Jeg har blitt anbefalt! Det er the Renate som hver måned anbefaler andre blogger hun liker å lese - en veldig god idé, så blir man kjent med andre blogger man ellers ikke ville oppdaget. Og denne gangen var det blant annet meg. Tusen takk! Blir jo litt rørt jeg da.

4. Sist, men ikke minst, en KJEMPEstor takk til Marianne på Mariannes Hybel!!! På Kvinnedagen skrev jeg et innlegg om hønsestrikk, der jeg blant annet etterlyste denne fantastiske boken om saken. Den har jeg ønsket meg i mange år, men den er helt umulig å få tak i - utsolgt fra forlaget selvfølgelig, ventelister i bruktbokhandlene, og de som er så heldige å ha den vil selvfølgelig ikke gi den fra seg. Men - Marianne ville! Ble jo litt rørt jeg da - tror nesten aldri jeg har blitt så glad for noen bok før jeg! Den er jo så fin!! Og nesten uberørt av menneskehender - mye finere enn den fillete utgaven jeg lånte på biblioteket.





Sjekk her, for eksempel - nå som det nærmer seg St. Hans - hvorfor ikke strikke seg et skjørt for anledningen?! Det kan jo bli kjølig i sommernatten, så et ullskjørt må jo være midt i blinken! Herlig bok - takk, Marianne!



























Sannelig mye å være takknemlig for i dag ;-) Tror nesten jeg har satt ny norsk rekord i bruk av utropstegn jeg!

7 kommentarer:

  1. Jippiiii...i dag er jeg førstemann her!
    Og du ble jammen rørt, hele 3 ganger!!! hi hi, synes det er fint, jeg, Anne!
    Så heldig du er da, som har fått deg den boka. Jammen er vi heldige, vi bloggdamer, som blir kjent med og får hjelp til, alle slags ting.
    Og så vil jeg bare nevne at strikkekitet er på vei til Anne på landet!!!

    SvarSlett
  2. Så flott at det blåser riktig vei innimellom!

    Skulle vel likt å se deg i det skjørtet i sommer....

    SvarSlett
  3. Åh så heldig du er, den boken har jeg også ønsket meg lenge :-)Vet ikke helt om et slikt skjørt er det jeg ville strikket da, men jakker feks i disse mønstrene er superfine. Vel Annepålandet, du får vel bare igjen som fortjent. Du skriver flott og du innbyr til å bli bedre kjent med deg i kommentarene du legger igjen selv - i det hele tatt virker du veldig koselig, og da går jo "praten" veldig lett. Jeg er iallefall glad for å ha funnet bloggen din og er alltid spent på hva du har funnet på når jeg ser at du har postet et nytt innlegg. Ha en fin dag selv om sommervarmen er fraværende - jeg pleier bihulebetennelse som startet rett før helgen :-)

    SvarSlett
  4. Inne hos Ruth/Ullhedina så jeg plutselig noe kjent, i blogglista hennes var det bilde av den kjære hønsestrikkboka mi, måtte bare klikke meg inn for å se hvem som hadde ei slik ei. Artig, sånn fant jeg deg. Jeg bruker ikke mi, men den har STERK affeksjonsverdi og den er velbrukt. Rauma finnull og lammull var favorittgarnet mitt og jeg var fast kunde på husfliden ;o)

    SvarSlett
  5. Guuri malla så grusomt skjørt...! Jeg hadde vest i rosafarger med hønsestrikk på 80-tallet, men skjørt? Fysj.

    SvarSlett
  6. Sitter jo ganske fint over maven da...

    SvarSlett
  7. Heldiggris! Den er vanskelig å få tak på, jeg har prøvd lenge og vel.

    SvarSlett