søndag 21. juni 2009

Kinkig...

Ojojoj, i dag våknet jeg med århundrets kink i nakken. Nå kan jeg bare se til venstre, ikke til høyre. Noen som har noen effektive og hurtigvirkende tips???

Det var jo i dag jeg skulle være flink og jobbe i hagen. Det er hele 17 varme grader og sola skinner. I stedet sitter jeg her med et varmende ullskjerf rundt halsen, lettere bedugget på noen muskelavspennende piller med rød trekant som jeg fant innerst i skapet. Jeg er ellers ikke noen tilhenger av denslags dop, men i nødens stund spiser selv fanden fluer.

Alle kjerringråd og andre lure innspill mottas med takk! Fort!

7 kommentarer:

  1. Min nackspärr brukar bero på vätskebrist, så jag slänger i mig en liter vatten så brukar det försvinna.

    Men sist fungerade det bra med vin, två glas rött så var värken borta. Akohol är ju också en form av muskelavslappnande ;-)

    Yllehalsduk - varmt bad - tigerbalsam

    eller allt, bara du blir bra och kan sticka vidare.

    SvarSlett
  2. Huff da :( Her har jeg lite konstruktivt å komme med, annet enn å si: "god og rask bedring". Dessverre.

    SvarSlett
  3. Jeg har ingen gode råd å komme med, bare medfølelse. Kink er VONDT. Men noen ganger hjelper masse sjokolade og eplekake med krem.

    Håper det gir seg snart.

    SvarSlett
  4. God bedring!!

    Det er ikke så mye annet som hjelper enn varme, tigerbalsam evnt. medisiner.

    Håper det er bedre i dag :-)

    SvarSlett
  5. Hvordan går det med deg? Håper kinken er på retur nå som sommervarmen er kommet - hvis ikke det er det vel bare å ta tida til hjelp?
    Uansett GOD BEDRING og jeg ønsker deg ei finfin uke!

    SvarSlett
  6. Hei,

    ser du liker grytekluter.
    Det synes også jeg er
    koselig, og om du ser et
    hakk bakover på bloggen min
    vil du se at jeg var på
    gryteklututstilling...


    "Ututshillsing" fra Stavanger : )

    SvarSlett
  7. Åh din stackare! Jag har hört att det inte finns mycket att göra, förutom medecin och värme. Jag måste undra om spikmattan skulle hjälpa? Om jag får nackspärr någon gång ska jag testa, och återkomma :-)

    Hoppas det inte blir långvarigt! Och jag måste säga; gör en flott opskrift och ta betalt! Jag hade lätt betalat typ 3 dollar för en opskrift på de fina gryteklutarna. Och nu när jag heklat dom förstår jag det där men att gå på feeling, men ser också att det måste gå att få en bestämd ordning på musetaggerna.

    SvarSlett