mandag 22. juni 2009

Rundt tall...

Hvis verden fortsetter i omtrent samme tempo som før, vil bloggen min runde 10.000 besøkende i morgen. Det er mange for en liten blogg i et lite land. Det må feires!

Det kom litt brått på meg dette, og i farten kommer jeg ikke på noe mer kreativt enn å "lodde ut" et par grytekluter. Dere begynner sikkert å bli passe lei disse gryteklutene mine nå - men alle som koker (eller steker grandiosa, for den saks skyld) trenger jo grytekluter for ikke å brenne seg på fingrene, så at det er en nyttig ting kan ingen komme fra!

Vil du være med i trekningen om et par 10.000-grytekluter, legg igjen en kommentar her innen torsdag kl. 1200. Det blir de på bildet, som ikke er helt ferdige enda, eller et helt annet par, som ikke er påbegynt enda. Time will show. Hiv deg på!

36 kommentarer:

  1. Så kreativ kan man bli av kink i nakken ;D
    Jobben er gjort. Jeg har lagt igjen en kommentar.
    Åh, jeg skal si noe hyggelig?
    He, he, du veit at jeg ELSKER bloggen din!

    SvarSlett
  2. Å ja! Det vil jeg være med på. Du klarte jammen den 10.000 kjapt. For selv om jeg tror at du har blogget i årevis så har det jo faktisk ikke vært så lenge og det i seg selv må jo bevise at bloggen din er KJEMPEFLOTT! Gratulerer.

    SvarSlett
  3. Hejsan!!
    Grattis till 1oooo besökare(snart).
    Jag vill gärna vara med i utlottningen av dina fina grytlappar.
    Har själv börjat göra grytlappar efter att jag läst din blogg.Mycket inspiration..
    Ha en underbar dag
    Mvh Lena D

    SvarSlett
  4. Ja dette vil jeg være med på! Jeg synes gryteklutene dine er flotte!
    Ha en superduper dag;-)

    SvarSlett
  5. Glemte å si at 10 000 besøkende egentlig er imponerende! MEN så er det både lærerikt og morsomt å besøke deg da;-)

    SvarSlett
  6. Tillykke med de mange blog-besøgende du har haft. Ikke så mærkeligt når man tænker på hvor flot din blog er.
    Jeg beundrer dine grytekluter meget, så jeg prøver lykken med en kommentar her ;-)

    SvarSlett
  7. Klart man vill vinna ett par av dina snygga grytlappar. Kul att du har så många besökare. Dina inlägg är alltid så inspirerande. Även om jag har lite problem med norskan ibland ;)

    SvarSlett
  8. Fantastiskt erbjudande.Verkligen värt ett försök att vinna.

    Ha en fin dag
    Ulla

    SvarSlett
  9. Klart jeg har lyst å hiv meg på denne muligheten. Gryteklutene dine er kjempelekkre og de hade passet bra på kjøkkenet. Grytekluter er noe som står på min "vil gjøre liste", men di står der ilag med så mye annet så hvem vet når jeg kommer så langt.
    Sist men ikke minst gratulerer med så mange besøkende.
    Ha en fin sankthans!

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Det er jammen ikke rart du har så mange besøkende, det er en kjempefin blogg du har :)

    Og jeg blir aldri lei av grytelappene!

    SvarSlett
  11. Jag vill också vara med och vinna grytlappar. Om jag inte vinner skulle det vara kul med mönster! Kanoninspirerande blogg.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 10 000, det er vel fortjent! Siden jeg ikke kan hekle noe særlig, må jeg si at jeg krysser fingrene for litt vinnerlykke nå!

    SvarSlett
  13. Hei og gratulerer med 10.000 :)
    Dette vil jeg gjerne være med på, for du lager kjempefine grytekluter.

    SvarSlett
  14. Så flotte grytekluter - jeg vil gjerne være med, uansett farge og form.

    Heklekroken og meg er ikke gode venner, skjønner du..

    Forresten, vondt i nakken kan avhjelpes noe med en sånn ny krage jeg fant på apoteket - fra Nexcare.

    God bedring!
    Med eller uten ullskjerf og/eller -sokker:-)

    SvarSlett
  15. Tillykke med de 10.000 besøgende. De må være dine flotte grydelapper de kommer for at kigge på ;-)

    Jeg er vild med dem og håber jeg kan vinde et par :-)

    SvarSlett
  16. Runde grytekluter til rundt tall, det harmonerer jo perfekt! Gratulerer med høyt besøkstall - det er vel fortjent, for bloggen din er kjempefin!

    *trekker lodd*

    SvarSlett
  17. Hiver meg på her, for jeg vil mer enn gjerne vinne et par av de flotte gryteklutene dine! Gleder meg til du kommer med mønster jeg da:o) I dag er det St Hans og vi skal ut og grille. Kanskje bade også, for nå er det hett ute! Ønsker deg og dine en fin St Hans kveld!

    SvarSlett
  18. Hei! Det er ikke å undre på at så mange er innom den fine bloggen din. Den kan du väre stolt av :o) De fine grytekluten er det vel heller ikke mulig å bli lei...
    Jeg gleder meg til å fölge deg videre i blogland.

    SvarSlett
  19. Grattis med 10000 jubileum, klart eg vil vera med på trekningen for gryteklutane dine er kjempeflotte!! Gleder meg til oppskrifta kjem, ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  20. Jeg kaster meg borti det, jeg, vettu!

    Håper du feirer med et skikkelig hallingkast, så du får orden på den nakken din. Hvordan går det egentlig?

    SvarSlett
  21. Hei, Anne!
    Gratulerer med 10 000! Jeg vil gjerne vinne et par av dine grytekluter!
    Jeg setter bildet på min blogg og linker til deg, selv om jeg ikke trenger det, OG jeg setter deg på blogglista mi, for jeg har lyst til å komme jevnlig innom deg!

    SvarSlett
  22. Gratulerer med nr.100000.
    Og gryteklutane blir vi nok ikke lei, det er noko vi alle treng.

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  23. Gryteklutene dine er jo råstilige..klart en må hive seg med i trekninga. Gratulerer med besøkstallet,var mye fint her inne så kommer innom på besøk igjen jeg..ha en fortsatt trivelig uke.

    SvarSlett
  24. Gratulerer med så mange besøkende!
    Klart jeg vil være med :)

    SvarSlett
  25. Å vad jag vill vinna, jag beundrar verkligen de grytlapparna du gör! Och grattis till alla besökare, jag är inte förvånad, gillar din blogg jättemycket!

    SvarSlett
  26. Anne, these are so lovely! Aren't they the same pattern as the pot holder I got from you in the Swap? Where can I find this pattern? (I want to make some!) Oh, and congratulations on the milestone of 10,000!

    SvarSlett
  27. Gratulere med 10000 :0)
    Jeg blir gjerne med i trekningen av disse fine gryteklutene. Kjempe TØFFE synes jeg. Koselig blogg du har. Ha en fin dag :0)

    SvarSlett
  28. Nydelige grytekluter, herlig blogg!
    Den er blitt en av mine favoritter!
    Gryteklutene minner meg om mormors kjøkken. Varme, gode dufter..og alltid ettrøstende fang å sitte på.
    Gratulerer med 10000! Blir nok raskt 10000 til=)
    Mvh Anne(også på landet)

    SvarSlett
  29. Hei... :O)
    Takk for det koselige besøket på bloggen min og den laaaange kommetaren. Først og fremst; gratulerer med 10 000 besøkende... Hipp hurra..., heldig er den som vinner de gryteklutene, for de er kjempeflotte... :O)

    Angående koometaren om hagen min, så er jeg ikke så frustrert lenger som jeg ga utrykk for. Jeg har takknemlig for den store hagen, og den var en medvirekende årsak da vi kjøpte huset.
    Jeg har allerede på Skogskjegg og Fagerfredløs som er store og frodige. og jeg har mange andre stauder også..., de har bare grodd litt ned av ugress... lol

    Takk igjen for de gode rådene. Håper du kikker innom meg igjen!

    Ønsker deg en strålende onsdag!

    SvarSlett
  30. Jeg vil gjerne være med på trekningen - dessuten syns jeg du har en fantastisk bra blogg. Ikke rart du har rundet 10.000 allerede :-)

    SvarSlett
  31. Oj jeg holdt på å gå glipp av dette, der kan du se - man skal ikke ta noen pause fra bloggland! Takk for tips til de håpløse hageeierne - jeg regner meg som en av de største i dette faget :-) Et fag jeg er myyye bedre i dreier seg om tall, akkurat som deg :-)Så bra du er bedre, den kinken hørtes ikke god ut. Og eplekake med is må jo være den beste kur... Etter softis... Vi er nede igjen fra hytta og nyter den heeerlige sommeren på terassen. Og akkurat nå misunner jeg naboens barn. De har svømmebasseng de... Bak hekken hører jeg plask og hvin... Hos meg er det ganske varmt...

    SvarSlett
  32. Glemte jeg å si grattis med 10.000 ? Ja jeg gjorde visst det - GRATTIS!!

    SvarSlett
  33. Gratulerer med 10000!
    Er jevnlig innom, men har ikke vært den aller flinkeste med kommentarer..
    Melder meg på den flotte grytelapputlodningen, disse var veldig pene!

    SvarSlett
  34. Jeg har fulgt med på gryteklutskriveriene dine og faktisk kost meg - angret nesten på at jeg ikke meldte meg på...
    Gratulerer med ti tusen :-) Har jeg flaks, blir det gryteklut på meg også - kjempefine farger. Lykke til videre med bloggingen og heklingen og god sommer!

    SvarSlett
  35. Her er mange som gjerne vil eie et par av dine nydelige, lekre, flotte og fargerike gytelapper - og jeg er an av dem.

    Tenk at så mange har besøkt bloggen din - men jeg skjønner det godt jeg for du har en flott blogg med masse godt innhold.

    Jeg har aldri hatt noen teller på min blogg så jeg aner ikke hvor mange som har vært innom. Kunne godt tenkt meg å vite litt om det, men jeg aner ikke hvordan jeg skal sette inn en slik teller.

    Lykke til videre med bloggen din - det er alltid like hyggelig å stikke innom:)

    SvarSlett
  36. Ja! jag vill vinna! och lära mig virka!
    W

    SvarSlett