onsdag 4. februar 2009

Takk!

I dag sto sola opp kl 0823 i Oslo, i følge almanakken, men her har vi ikke sett snurten av den. Det foregår vel ting bakom skyene. Den har visst nettopp gått ned, kl 1643. Solen har altså vært oppe i 8 timer og 17 minutter - en grei arbeidsdag for en sol. Det kan virke nesten utrolig, men siden 1. januar har dagen blitt 2 timer og 12 minutter lengre – det går mot vår!!!

Takk til dere som har lagt igjen kommentarer på bloggen min! Det er anslagsvis 300 millioner private blogger der ute, har jeg lest et sted, så det er nok å velge mellom. Derfor blir jeg ekstra glad når DU har lagt igjen en kommentar akkurat HER!

Fikk tips fra Sylvia om at det var problemer med kommentarfeltet mitt. Nå har jeg trykket på noen knotter, så får vi se hva som skjer. Prøv igjen ;-)

Det er ikke så mange i mitt daglige liv som strikker, så jeg har savnet noen å utveksle erfaringer med, noen å prate med om garn, strikkepinner, oppskrifter og inspirasjon. Jeg har vært en ivrig leser av andres blogger en god stund, men når jeg blogger selv, kan jeg delta mer aktivt. Bloggeverdenen er et eldorado.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar