torsdag 23. februar 2012

Hva er det med Blogger???

Nå ser det ut til at de fleste har fått løst problemene sine med å få fjernet disse anti-robotordene i kommentarfeltet. Jeg greide det visst jeg også. Vennligst meld fra om de kommer tilbake!

Men nå får jeg ikke lagt til nye blogger i favorittlista mi (blogglista i høyremargen). Når jeg skal lagre dem, blir det stående og henge og ingen ting skjer. Noen som har knekt koden???

Jeg begynner å tro at Blogger er en levende organisme. Før var det masse barnesykdommer og mye tull og tøys med å få lagt inn bilder og blogginnlegg. Så ble alt bra - i hvert fall her hos meg. Er det tenåringstrassen nå da???

16 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg har nøjagtig det samme problem - kan ikke slette og tilføje nye blogs til min blogliste. Den står bare helt stille, når man trykker GEM

    SvarSlett
  2. Samme problemer her, får ikke gjort noe med blogglista..tror det er mange med samme problem..irriterende er det;)

    SvarSlett
  3. Jeg fikk ikke logget meg på eller lagt igjen kommentarer, det viste seg å være et cookieproblem og det fikk jeg fikset, men det fikset ikke blogglista. Så der er det fortsatt like umulig. Jeg finner ingen opplysninger på Blogger.com hjelpesider heller.
    Hain Tykje hæng i veggan, som en onkel pleide si.

    SvarSlett
  4. Akkurat samme problem her. Inne på blogger hjelp er det en laaang liste av andre som har samme problem - det er altså blogger som er problemet. Håper de får fikset det fort!!

    SvarSlett
  5. Jeg er drittlei av Blogger - unnskyld uyytrykket. Jeg legger til blogger på lista som bare forsvinner uten mitt samtykke, og hbis jeg VIL slette noen blogger fra lista mi, så vips er den tilbake neste dag, liksom. Og jeg måtte tilbake til gammelt grensesnitt på blogger for å få vekk de kommentarbekreftelsen. Begynner å bli noe lei, ja.

    Jeg vurderer andre verktøy, har allerede sikret meg konto på Tumblr.....

    SvarSlett
  6. Tror det går bra hvis du bytter til gammelt grensesnitt. Bytt tilbake til nytt etterpå. Det pleier å virke. Jeg tror ikke det nye grensesnittet er kvitt barnesykdommene enda.

    SvarSlett
  7. Blogger lever! Av og til som en tenåring i trassalder med PMS. Av og til ganske grei. Jeg har også hatt problem med å legge til på blogglista, men det ble borte av seg selv. Jeg mener bestemt at jeg hadde fjernet ordrebekreftelsen tidligere, men den hadde dukket opp igjen. Håper som du at den tar seg lang ferie nå :) Skulle gjerne hatt en forbindelse til de som sitter og "fikler til" det som funker og ror det blir bedre:(

    SvarSlett
  8. Huffda.
    Fint mønster på vottene og de holder seg godt.
    Når jeg plages prøver og prøver igjen og så plutselig virker det.
    Er vel litt overbelastning på systemet innimellom tror jeg.
    Lykke til igjen.
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  9. Tenåringstrassen er nokså overveldende i perioder, men går over uten at du løfter en finger andre ganger... Kanskje det forsvinner helt av seg selv igjen? Håper på det jeg da, for datakyndig er jeg ikke... Og med to tenåringer i huset har jeg god erfaring der...

    SvarSlett
  10. Jeg har opprettet en ny bloggliste i tillegg til den gamle, men må legge inn alt manuelt. Nå sjekket jeg for sikkerhets skyld med det gamle grensesnittet, men blogger jeg følger dukket ikke opp. Jeg har slått meg til ro med det ordner seg etterhvert.

    SvarSlett
  11. Det var da rart! Jeg la til en blogg akkurat nå og den kom opp, den. Jeg har nytt grensesnitt nå - etter å ha satt meg inn i det derre der... Ha en fin kveld! Synnøvehilsen

    SvarSlett
  12. Blogger er vist syk i dag. Jeg kan ikke legge in bilder, Bare vent,håper det blir bedre etter helga...
    Super fine votter! Ha en flott helg! Dere far SOL!

    SvarSlett
  13. Hatt samme problem med blogglista. Måtte lage en til... Det går fortsatt ikke an å gjøre noe med den første.

    SvarSlett
  14. Det hjelper heller ikke å ha vært på ferie!
    For da jeg skulle poste mitt første innlegg etter ferien i stad, var alt forandret!
    Og tidligere fikk jeg kun lagt til nye linker ETTER at jeg hadde skrevet et nytt innlegg.
    Det er sikkert noe som vil gå vekk av seg selv etter litt,men det er fryktelig frustrerende når man er midt i dette!!!!
    God helg!!

    SvarSlett
  15. Hej Søde Anne

    Tak for hilsen , du er sød :-))

    Har ikke oplevet problemer med blogger ( endnu ).

    Ha en fin søndag aften

    Forårs klem Vilma/ Nina

    SvarSlett
  16. Heihei!
    Takk for ros! Blir glad av sånn:) Nysnø og kuldegrader her i dag, så jeg er bekymret for krokusene;)

    Den blågrå bunaden til din venninne er maken til min og heter Vest-oppland. Ideen kommer fra Hadeland. Den er nok enda den mest vanlige her. Mange anser Totendrakta(som jo ikke er "ekte" bunad) for å være for enkel, soden det bare er broderi på skjorta. Smaken er som baken og jeg gikk for den blå for snart 35 år siden, men nå ønsker jeg meg Totendrakta også :D

    SvarSlett