lørdag 20. august 2011

God helg!

Jeg har visst helt glemt å blogge denne uka. Jeg minner igjen om gryteklutbytteringen - sleng dere med, dette blir gøy!


Da jeg deltok på den amerikanske Potholder-swapen for et par år siden, var det mange som ytret ønske om noe tilsvarende, men på norsk. Og her er den! Derfor håper vi at mange vil melde seg på nå - frist er 1. september.

Da ønsker jeg alle som stikker innom her en riktig god helg!!! Dagens gryteklut er av den prikkete sorten - for prikker er fint! Oppskrift fra Frøken Elsas virkblogg (du må ta en titt - hun har verdens søteste blogg!), heklet i  Mandarin Petit med heklenål nr 3.



2 kommentarer:

  1. Det var en flott gryteklut. Prikker er fint på så mangt.
    Takk for tipset på sokkehæl. Jeg har vært innom den oppskriften, men glemt den bort så det var bra med en påminnelse. Jeg skal forsøke den hælen pluss en til som jeg har kommet over.
    God helg til deg også.
    Klem!

    SvarSlett
  2. Jeg har lyst å være med! :)

    SvarSlett