fredag 28. oktober 2011

Tredje runde...


Men jeg har jo helt glemt å blogge om tredje runde i Gryteklutbytteringen! Jeg reiste plutselig bort litt, og dermed ble det surr i systemet. Tredje omgangen er forlengst unnagjort og her er den finfine grytekluten jeg fikk fra Berit:


Så fin - kan du se de små hjertene? Nå har jeg fått tre fine, blå grytekluter i bytte. Og her er grytekluten jeg sendte - for- og baksiden:



Den gikk til Misemor, som ønsket seg grytekluter i rødt, orange og lilla. - Oj, det er jo nesten hele regnbuen, tenkte jeg, og så ble det en regnbue. Bakgrunnen skal forestille en slags forenklet versjon av Annepålandets gryteklut (oppskrift her).

Ha en fin helg!

4 kommentarer:

  1. Wow så fine grytekluter du hæ fått og også sendt avgårde. Da dere startet denne byttingen var jeg ikke "på" grytekluter i det hele tatt, men nå tror jeg jaggu jeg må lage noen:) Takk for inspirasjon

    God helg til deg og klem herfra:))

    SvarSlett
  2. Så flott gryteklut du har fått. Og virkelig flott den du har laget og sendt også. God helg!

    SvarSlett
  3. Kjempefine grytekluter du har laget og fått! Utrolig kjekt å se på alt det fine som er laget. Inspirerende!

    Håper virkelig det blir flere slike gryteklutbytteringer. Hadde SÅ lyst å bli med, men grunnet alt som stod på agendaen i september og oktober, ville jeg ikke hatt tid til å hekle grytekluter.

    Grytekluter er gøy!

    SvarSlett
  4. Innom for å ønske deg en god helg.

    SvarSlett