tirsdag 18. september 2012

Gryteklutbytteringen 2012...

Gryteklutbyttering 2012

Åja, jeg har jo en blogg, det hadde jeg nesten glemt. Takk for alle kommentarer på de siste innleggene mine! Selv om det ikke har vært noe nytt innlegg her på over en uke, er det stadig vekk folk innom på besøk. Det er både overraskende og koselig!

Jeg har vært på ferie - en uke med sol og sommer på Korsika. Det var vidunderlig. Jeg tok en drøss med bilder og kommer ratt tilbake med et innlegg eller tre fra denne vakre øya.

De som har hengt med en stund og har god hukommelse, husker kanskje at vi hadde en gryteklutbyttering her i fjor. Det var artig. Nå er det ny runde - det er Torirot og Annepålandet som inviterer. Sleng deg med - man får ikke mer moro enn man lager seg selv!

Påmelding og regler her.

Logoen er det Torirot som har lagd - med bilde av de fire fine gryteklutene jeg byttet til meg i fjor.
Her er en reprise fra bytteringen i fjor.

Ha en finfin tirsdag!

6 kommentarer:

  1. Korsika hørtes uten tvil forlokkende ut, ja.

    Gleder meg til å se alle de fine gryteklutene som dukker opp i farvannet av din byttering. Skulle gjerne deltatt selv også, men nå har jeg gått på restgarnlageret med min egen vottekampanje, så jeg må bare stå på med vottestrikking :-))

    SvarSlett
  2. Jeg har strikket dine gode pulsvanter og lagt inn en link på bloggen min. Håper det er ok.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se resultatet, men det er det. Kan ikke hekle, så hendene får finne på andre ting.:)
    Velkommen hjem fra sola. Her bøtter det ned, har gjort det jevnt i uker nå.

    SvarSlett
  4. Da er vi i gang! Dette blir gøy :-)

    SvarSlett
  5. Dette skulle jeg så gjerne ha vært med på, men så har jeg så mange andre til å henge fingrene i, og som må bli ferdige!

    SvarSlett
  6. Jeg blir med! Har også mange syprosjekter på gang, men det er veldig kjekt å "roe ned" med et hekletøy. Så er det jo så spennende å vente på pakke i posten!

    SvarSlett