mandag 12. desember 2011

Opp av hatten...

Den virkelige verden snurrer av sted i racerfart for tiden, men her i bloggeland er det stille og fredelig. I den virkelige verden løper folk bena av seg og strikker fingrene av seg for å bli ferdige til jul, men her i bloggeland hersker fred og ro og nesten ingen aktivitet i det hele tatt. Akk ja, det blir jul allikevel, det blir det alltid.

Her hos Annepålandet har det vært trekning i lynlotteriet jeg annonserte forleden. 51 stykker ville være med, og etter høytidelig trekning fra hatten strikkelua,


ble det Tonemor med bloggen Tone's hekle og strikkerier som vant. Gratulerer! Send meg adressen din (e-postadressen står under profilbildet mitt oppe til høyre på siden her), så kommer gryteklutene i posten så fort som bare det. Og hvis Posten vil, har du dem før jul.

Jeg har fått ny PC, og som ved et trylleslag er fotoredigeringsprogrammet jeg vanligvis bruker forsvunnet. Derfor blir det uredigerte bilder en stund fremover, inntil jeg får løst mysteriet. Noen ganger hadde det faktisk vært en fordel å vært et teknisk geni. Akk ja, det blir nok jul allikevel. Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar