torsdag 3. oktober 2013

En høstdag...


En blå høstdag gikk vi på tur i skogen. 
Siden jeg er litt redd for elg og andre skumle dyr, liker jeg meg best i åpent lende.


Tinka poserer gjerne - - - 


- - - for en godbit.
Ingenting er gratis her i verden, det er Tinkas motto.


Litt utgått på dato, men fin likevel!


På veien hjem passerer vi denne fargepaletten. Vakkert!
En litt forsømt hage, men akkurat nå spiller det ingen rolle, akkurat nå er det den fineste av dem alle. 

Håper du får en fin og fargerik dag!

6 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder. Herlige Tinka er bare så vakker.

    SvarSlett
  2. Så flotte billeder du har taget på din tur. Du må absolut bo på verdens smukkeste sted......elsker dine billeder af naturen :-)

    SvarSlett
  3. Flotte høstbilder! Nydelige farger og fin hund! Nå i elgjakta går jeg ikke tur i skogen, men foretrekker mindre trafikkerte veier og gangveier.

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt skeptisk nå i elgjakta jeg også. Leste nylig i lokalavisen at en elg var blitt påkjørt like i nærheten. Elgen er sannsynligvis skadet, men Viltnemda har søkt etter den uten å finne den. Så elgjakt + fare for å treffe på skadet, mannevond elg gjør at jeg også holder meg litt i utkanten av skogen akkurat nå...

      Slett
  4. Takket være bloggen din har jeg klart å strikke votter for første gang! Så stolt og veldig takknemlig for god forklaring :)

    For en nydelig black and tan du har, hvordan oppdretter er hun fra? Har selv en tricolor cavalier :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! Tinka kommer fra en oppdretter i Asker. Send meg en mail hvis du er interessert i navnet :-)

      Slett