tirsdag 27. oktober 2009

Ikke at jeg er nysgjerrig, men...

Joda, det er akkurat det jeg er. Jeg er nysgjerrig på hva som får flere hundre personer til å stikke innom min lille, pjuskete blogg på en helt alminnelig blåmandag - uten at jeg har skrevet noe innlegg en gang. Det er nesten dobbelt så mange som normalt. Jeg har registrert at besøkstallet gikk opp etter at jeg ble med på Nordiske Føtter for noen uker siden, og har holdt seg der siden. Men når det plutselig skyter til værs en enkelt dag, skyldes det gjerne at noen som er større og sterkere enn meg har linket hit. Hvem da, tro?? Det skulle jeg gjerne ha visst! Er nysjerrig jeg - og dessuten interessert i statistikk.

11 kommentarer:

  1. Hmmm... Skal jeg være helt ærlig...? Jeg surra meg inn her fordi jeg er sånn halvsjuk og rastløs og greier ikke gjøre noe konstruktivt... Og så er det jo alltid hyggelig her inne da... Så jeg bare stakk innom jeg... Men statisktikk for besøkstall er litt merkelig... Det er helt ufrutsigbart, men sikkert en eller annen variabel der ute som bestemmer hvorfor det er som det er...

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er jo nysgjerrig av natur og jeg stikker innom for å se hva du driver med, og så er det jo hyggelig;)
    Kos deg videre og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. om du er nysgjerrig så bør du sjekke ut www.statcounter.com sånn at du kan holde orden på hvem som besøker deg :D

    SvarSlett
  4. Ha! Jeg er nr. 23000 her akkurat nå. :)

    Det er mange det. Du har jo en utrolig hyggelig og morsom blogg også da. Jeg får også sånne "surges" av og til, det er som regel fordi jeg har kommet øverst på på "blogger.com" og det er mange som vandrer rundt på bloggene derfra.

    SvarSlett
  5. Jeg liker bloggen din når det er et nytt innlegg går jeg inn og leser. Så enkelt og greit er det.
    :-)

    SvarSlett
  6. Fordi vil liker DEG....! ;)))

    Man lurer selvfølgelig ved slike plutselige hopp.
    Gøy er det uansett.

    God dag! :)

    SvarSlett
  7. Ja jeg var ikke innom hvis du ikke hadde nytt innlegg. Holder øye med deg fra Bloglines, og da ser jeg når du har oppdatert :-)Men det er sikkert som du sier at noen har linket til deg, og det er jo gøy. Jeg hadde et slikt kjempehopp for ikke så lenge siden, og da fikk jeg tips fra en leser at leggingsene mine var plukket ut i en amerikansk håndarbeidsblogg med link. Ingen flere kommentarer, men haugevis av besøk. Det er det som kan være irriterende med statistikk da, man blir så utrolig nyskjerrig på hvorfor den svinger :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Ikke vet jeg, men god onsdagskveld forresten!=D

    SvarSlett
  9. Jeg er på leting etter blogger med artige håndarbeider eller annet,og der bloggeren har humor. Synes du har en hærlig måte å skrive på. Derfor har jeg lagt meg til som følger av deg.
    Stikk gjerne innom meg også... Ikke det at jeg er så morsom, men jeg tror jeg har en del morsomt å vise.
    Klem.

    SvarSlett
  10. Syns bestandig det er koselig å titte innom hos deg, jeg. Så derfor ;)

    SvarSlett
  11. Har aldri vært her inne før, men liker førsteinntrykket. Kom tilfeldigvis innom via en annen blogg som hadde deg på sin liste. "Anne på landet" ga gode vibber til en bok jeg elsket da jeg var liten.
    Ikke sikkert det blir siste gangen jeg stikker innom...

    SvarSlett