mandag 5. oktober 2009

Følgere...

Flere har spurt meg om jeg ikke kan legge til en sånn Følgere-dært i bloggen min. Nå er den på plass - se høyremargen. Det er bare å hive seg på!

Det har etter hvert blitt en hel del som er innom på bloggen her, jeg har en statistikkfunksjon som teller dere. Noen få legger igjen kommentarer, men hvem er dere andre, mon tro? Det er selvfølgelig lov å være anonym, og mange foretrekker det, men hvis jeg vet hvem du er, kan jo jeg besøke bloggen din også!

Velkommen skal du være!

16 kommentarer:

  1. Jeg er ingen hemmelighet når det gjelder å kommentere her på bloggen og nå (for-)følger jeg også ;=)

    SvarSlett
  2. Hei, du er på blogglista mi! Ikke bare strikker og hekler du fine ting, men du har andre fine innlegg også bl.annet om høsten (det var det første jeg kom på). Så jeg kikker innpå bloggen din hver gang du rykker oppover lista mi, og det kommer jeg til å fortsette med :-)

    Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  3. Hallo! Ja, du Anne, jeg er så enig i deg der. Jeg har MANGE som følger bloggen min(jeg har ikke sånn "følger" jeg da, men....) Men jeg kjenner flere som sier de er innom bloggen min hver dag, Men de kommenterer jo ikke!!!!

    Du var alltid innom min blogg og kommenterte, og jeg ble så glad da du fikk egen blogg, sånn at jeg kunne kommentere hos deg også.
    Og så må jeg bare si at du har laget noen fabelaktige luer i det siste. Stå på! det er så spennende.

    SvarSlett
  4. Her er jeg;) Nå følger jeg deg på ordentlig:D
    Ha en god kveld og klem;)

    SvarSlett
  5. Hei :-) Jeg har akkurat oppdaget den fine bloggen din, og jeg kommer til å fortsette å stikke innom. Er selv ganske ny i bloggverden, så det er spennende å se hva andre får til. Ha en fortsatt god kveld!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dært, det var på tide for en moderne frue som du!!
    Ha en fin dærtuke ;0)

    SvarSlett
  7. Da følger jeg også :-) (har jo gjort det en stund, da...)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Nå er jeg offisielle følger av bloggen din... :O)

    Ha en fantastisk kveld!

    SvarSlett
  9. Jeg er innom for første gang og kommer tilbake - dette var en fin blogg!

    SvarSlett
  10. Jeg titter innom na og da men nå er jeg fast "folger". Har heklet sjalen din, skal ha en bilda på bloggen min snart :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Nei disse som ikke kommenterer får vi nok aldri vite hvem er :-) Jeg har haugevis av lesere hver dag, men kun en brøkdel legger igjen kommentar - men slik er det nok hos alle så jeg gidder ikke tenke på det - er bare kjempeglad for de kommentarene jeg får. Vet du, her er alle blomstene blitt tatt av frosten og i dag ga de blå også tapt. Og jeg skjønner de godt, for DET SNØR HER - IGJEN!!! Jisses, jeg forstår ingenting jeg. For en time siden var jeg ute og fotograferte en marihøne og nå snør det...

    SvarSlett
  12. Jeg følger deg jeg og pleier å kommentere når jeg er innom. Du lager så mye fint og skriver så godt så det mangler aldri på noe å hilse deg med.
    Det er noen som står på følgerlisten min og, men det er slett ikke alltid de som legger igjen kommentarer, ja noen av dem på følgerlisten har faktisk aldri kommentert. Mange er innom bloggen, men som du sier det er ikke godt å vite hvem de er.
    Jeg vet at jeg har noen som følger bloggen min Junishage fast, men som ikke legger igjen noen hilsen eller står på noen liste, men jeg får hilsener fra dem når vi møtes og det er jo hyggelig det og:)

    SvarSlett
  13. ...Og jeg som akkurat slettet min nå når jeg ryddet opp litt på bloggen før mysteriet slår til... Kan ikke huske jeg laget den en gang, kan det være den har kommet av seg selv???

    SvarSlett
  14. Hei!
    Jeg liker bloggen din og følger den gjerne.
    Her var det mye flott i strikking, og den porselensblomsten: jeg har 2 stk., og de blomstrer til stadighet (litt kjipt når "klasene" visner og faller på gulvet, men..)!

    SvarSlett
  15. Ja, jag ska väl också kasta mig över den där följar-manicken, men jag har ännu inte riktigt förstått vad den går ut på helt. Jag är ju ingen av de anonyma typerna, men jag får passa på och säga att du har en trevlig blogg och jag älskar att läsa dina små berättelser om din barndom. Mkt påminner om min egen även om jag är några år yngre.

    SvarSlett
  16. Hej
    Jeg følger også med, jeg har ingen blog, men ville da lige sige du laver mange smukke ting , og er meget inspirerende. MvH Horsens DK :-)

    SvarSlett