søndag 13. oktober 2013

Mitt liv som hund (#3)...



jeg er en hund og vi lever i flokk
annepålandet og gemalen er flokken min og noen viltvoksende unger som sjelden er innom
jo flere jo bedre men til hverdags er det bare oss tre
meg tinka, annepålandet og gemalen

her er vi på tur i østmarka
der er det ulv men jeg er ikke redd
for jeg vet ikke noe om ulv
og dessuten går jeg alltid i bånd i skogen 
for jeg hører litt dårlig sies det
og i skogen må vi holde sammen
det liker jeg veldig godt

vi gikk over en fin bro
annepålandet ville ta bilde av broa
og så kom gemalen og jeg i veien
da lo annepålandet veldig mye

sukk det er et hundeliv
hilsen tinka

3 kommentarer:

  1. Herlighet Tinka, du er en skjønn hund! Og du får sagt det så fint.
    Ha en fin dag med mange spennende turer, sammen med folkene dine. Kos kos

    SvarSlett
  2. Hei Tinka!
    Jeg har savnet deg, lurte på om du hadde fått munnkurv.... Koselig å se fine bilder fra turene dine. En tur gjør jo kjempegodt, for hele flokken. Da blir de tobeinte så rolige etterpå. Jeg synes du har akkurat stor nok flokk å holde styr på, så slipper du å stresse for å holde de samlet. Dårlig hørsel kommer snikende hos voksne damer som oss, men vi hører vel det vi vil høre. Er du ikke enig? Er nok ikke hjelp i å rope ulv, ulv hverken til deg eller meg. :) Ha det fortsatt fint i høstsola.

    SvarSlett
  3. morsomt :) leste det høyt for min lille Canita, sverger på at hun lo :))

    SvarSlett