søndag 22. februar 2009

Awards




Jeg har fått en award av Sidsel på Og bakom synger skogene. Det setter jeg stor pris på, tusen takk Sidsel! Sidsel bor på Romerike, akkurat som meg, og strikker de fineste selbusokker - ta en titt!


The award is called "The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award". Den skal gis videre til syv andre bloggere. Jeg er en fersk blogger, og de jeg har mest kontakt med i bloggeland har allerede fått awarden, så jeg sier tusen takk og jukser litt med resten.











Jeg har også fått denne awarden fra Sylvia, som er den blideste damen i hele bloggeland, og antakelig en av de mest kreative også. Med awarden følger følgende tekst:

Denne bloggen investerer i, og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlig SJARMERENDE og SØTE, og formålet er å finne og å være VENNER. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet, vil enda flere VENNSKAP ha forplantet seg. Vær VENNLIG å gi litt ekstra OPPMERKSOMHET til disse. Gi videre til 6 andre bloggere, som igjen må velge seg 6 nye de vil gi utmerkelsen til.

Jeg er som nevnt ny her, og kjenner ikke så mange enda, så jeg jukser litt her også.
Men bukker og takker masse, det er stas med awards!

Jeg vil også takke alle som har vært innom og lagt igjen kommentarer her. Det er mange nye og for meg ukjente navn. Det er veldig hyggelig!

1 kommentar:

  1. Hei. Fin blogg, og gratulerer med utmerkelsen. Jeg må bare si at maleriet er av Madame de Pompadour, elskerinnen til Ludvig den femtende. Marie Antoinette er hun med det høye håret. Hjertelig hilsen Marie Antoinett-fan.

    SvarSlett