torsdag 10. november 2011

Målet med turen...

I dag var det surt og trist, grått og vått da bisken og jeg tok ut på tur, så jeg tar med noen bilder fra en solskinnsdag i stedet. Vi er skjønt enige om at vi skal ut på tur, Tinka og jeg, men målet for turen kan være litt forskjellig.

Vi går ofte forbi en rosebusk i veikanten. Den har nok forvillet seg ut fra en hage i nærheten, og står der og blomstrer så vakkert mellom løvetann og hundekjeks sommeren igjennom. Nå er det meste i grøftekanten vissent og grått, men ikke rosebusken - den skinte som gull da vi var ute og gikk her forleden, fortsatt med orangerøde nyper på.


"Bilde!" - tenkte Annepålandet og dro frem kamera.


"Mat!" - tenkte Tinka og gnafset i seg nyper så saften skvatt.

Det var en fin tur!
Ha en fin aften!

2 kommentarer:

  1. He he, er ikke alltid man trenger å være enig om målet for turen for å ha en fin tur :)

    Collagen som du spurte om har jeg laget i photoshop. Det er sikkert mange både enklere og mer fancy måter å gjøre dette på, men det var det greieste for meg i alle fall :)

    Si fra når du har laget boka di da, for da bestiller jeg en :)

    SvarSlett
  2. :-) og nyper er jo sunnt.. ha en god helg

    SvarSlett