torsdag 10. november 2011

Fjerde og siste runde - ringen er sluttet...


Da er fjerde og siste runde i Gryteklutbytteringen over - ringen er sluttet.

Den siste grytekluten fikk jeg fra AnnetteK - tusen takk!


Og her er grytekluten jeg sendte av sted til Bente. Den er heklet på øyemål etter en gammel gryteklut, eller kanskje det er en slags duk, som jeg fant på gjenbruks for lenge siden. Originalen er gul og brun - mens Bente ønsket seg grytekluter i blått og lilla. Lilla bomullsgarn er ikke så lett å få tak i, men man gjør hva man kan.


Og dermed var byttingen over. Gøy var det - og takk til alle som deltok!

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte grytekluter du har vist oss! Gøy å se gamle mønstre som man husker fra sin barndom -og som har vært godt gjemt for oss lenge nå. Ser ut som de har blitt poppulære igjen:)
    En finfin torsdag til deg:D

    SvarSlett
  2. Jeg bøyer meg i støvet over de flotte gryteklutene dere klarer å hekle. Vurdert å gi ut en bok? :)

    SvarSlett