onsdag 21. august 2013

Skip o'hoi...



Hun har badet seg gjennom sommeren - i rolige skogstjern, i iskalde fjellvann, i duvende bølger i fjorden.

Men ingen ting, absolutt ingen ting, slår en frisk båttur på de syv hav, syns Tinka. Hun elsker å henge over ripa med sjøsprøyt i luggen og vind i ørene, og tar seg gjerne en dupp i Middagsbukta om anledningen byr seg. Og det har den ofte gjort i sommer. Tinka setter sjøbein og er med på seilasen så lenge skuta kan gå.

I dag er hun tre år, den lille solstrålen vår. Gratulerer med dagen og flagget til topps!

10 kommentarer:

  1. Grattis med dagen til Tinka.
    Håper det blir levergodis, pølser og annet snacks på henne :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, og så koselig med en hund som er glad i sjøliv.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen til Tinka. Herlig bilde. Satser på at hun rekker flere friske båtturer før høststormene setter inn.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til vesla deres! :)

    SvarSlett
  5. Stor grattis til en skjønn jente!
    Tinka er sikkert som andre hunder, stolt, og ikke minst trygg, når hun føler seg som en del av familien.(flokken sin.)
    Ha en fin feiring!:)

    SvarSlett
  6. For et herlig bilde! Nesten så jeg ser ørene flagre i vinden. :-)

    SvarSlett
  7. så fint bilde, gratulerer til jenta :)

    SvarSlett
  8. Hei!! Trenger du mønsteret?? AnneKari:-)

    SvarSlett
  9. Grattis til Tinka.
    Hun er virkelig en dame med karakter.
    Sønnens kjæreste har en slik hund, men som jeg ikke har truffet enda. Jeg har sagt hun kan ta den med hit, så jeg kan gå tur...........elsker jo dyr, jeg.
    Ja en fin dag, og gi Tinka noe godt fra meg, da........

    SvarSlett
  10. Herlig bilde og nydelig hund!
    Gratulerer! :-)

    SvarSlett