torsdag 12. mai 2011

Noen som kan veien til Projo...?

Neida, bloggen er ikke nedlagt.

Jeg har meldt meg på Projos strikketreff i juni, og kom plutselig på at jeg må finne ut hvordan jeg skal komme meg dit. Det er første gang jeg skal være med på det, så det blir spennende. Er det noen av dere som skal dit? Hvis det er noen andre fra Oslo-området, kunne vi kanskje reist sammen?

Ellers er det rolige tider på strikkefronten. Jeg lurer på om det kan hvile en forbannelse over Beatnik-genseren - den blir liksom aldri ferdig. Nå er det sommer her og tjue grader og sol, og da trenger man liksom ikke en tykk genser heller... Påskesokkene er i farta, sammen med utallige andre UFO-er. Annepålandet har liksom mistet piffen, det går tregt, veldig tregt, for tiden.


Eksempel på treg UFO: Litt fluff i delikate perlemorsfarger i silke, alpakka, kasjmir og mohair. Deilig, mykt og luftig i patentstrikk, og da kan du kanskje gjette hva det skal bli?

Ellers er det VÅREN som gjelder akkurat nå. Den siste uken har det eksplodert, og man blir aldeles blendet av sol og grønt og fuglesang og vår på alle kanter. Håper du har en fin vår, du også!

7 kommentarer:

  1. Hei... :O)
    Det går tregt på strikkfronten hos meg også... :O)
    Skulle ønske jeg kunne vært med på strikketreffet til Projo, men Bertine er hos meg den helgen så jeg vet ikke om jeg får det til. Du finner sikkert noen å sitte på med, men hvis ikke kan du ta timesekspressen som går til Kongsvinger, den kjører rett utenfor både Projo og Solbakken folkehøyskole... :O)
    Og ikke så langt fra min stuedør heller... :O)

    Håper jeg får mulighet til å være med, så vi kan treffes... :O)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg skal også ditt, kjempetrivelig ifjor. Vet ikke om du kjører bil, da kjører du til Kløfta, svinger av til Kongsvinger og da er det strake veien opp. Se på kart på telefonkatalogen. Blir hyggelig å møtes.Skal møte noen på Gardermoen som skal være med

    SvarSlett
  3. Hej Anne

    Jeg kommer også , det bliver hyggeligt at træffe dig :-) Håber du finder nogen at følges med .

    Hilsen Vilma

    SvarSlett
  4. Det er lov til å ha lavgiret inn av og til:-) At jeg ikke somlet meg til å melde meg på strikketreffet til Projo:( skal prøve å være litt mere på hugget til neste år.
    Kos deg med våren - i dag kom det regn og det gjorde godt til planter og trær.

    SvarSlett
  5. Så morro på strikketreff, da!!
    Jeg aner ikke hva du strikker, men det er jo en UFO...og det er kanskje noe vinterlig til kalde dager, eller??

    SvarSlett
  6. På grunn av problemer med blogger forsvant alle kommentarene her. Men jeg tror likevel jeg skal klare å finne veien nå. Noen flere som skal reise fra Oslo?

    SvarSlett
  7. Kjedelig med alle kommentarene som forsvant :-/ Håper piffen snart er tilbake :-) Men det frister ikke med de aller største prosjektene i varmen nei ;-) Lurer på om jeg skal strikke babyklær i sommer jeg - kjenner ingen som skal ha baby, men det forsvinner vel allikevel :-))

    Ha en fin søndag - klem Siv

    SvarSlett