onsdag 27. mars 2013

Gryteklutbytteringen IV...


Da er Gryteklutbytteringen over for denne gang. Her er den siste grytekluten jeg sendte fra meg - det var Berit som fikk den:


Sånn så den ut. Tema var "I zoologisk hage". Først etter å ha heklet den nesten ferdig, kom jeg på at det antakelig ikke er så mye ugler i en zoo. Jaja - det er i hvert fall et dyr! Jeg lot meg inspirere av alle de fine uglene vi har sett den siste tiden på diverse blogger og Ravelry - men jeg fulgte ingen oppskrift og improviserte fugger'n underveis. Fiol bomullsgarn fra Solberg og heklenål nr. 3. Grytekluten er dobbelt, som alltid, og her er baksiden:


Riktig god påske! Annepålandet holder hjemmepåske i år, og det skulle ikke forundre meg om det kommer et innlegg eller to her på bloggen i påsken...

4 kommentarer:

  1. Så utrolig kul!!! Skikkelig kreativt!!!

    SvarSlett
  2. Kjempesøt! Og joda, det er ugler i Zoo, ihvertfall her i København. De trener dem, og ellers sitter de mest og sover på en gren mens de lukker øynene så de tror ingen kan se dem...

    SvarSlett
  3. Må si at uglegrytekluten din var fantastisk søt! :)

    SvarSlett
  4. Utruleg kuuule ugler!

    SvarSlett