torsdag 16. juli 2009

Gryteklutbyttet...

Pakke i posten! Gryteklutene jeg byttet til meg i Potholder-swapen, dumpet ned i postkassa midt i ferien. Morsomt! De er laget av (fra venstre øverst) Javalulu i Boulder, Colorado, Jenny fra ukjent sted, en uten navnelapp, Cathy fra Kansas City og Bertha fra Danvers, Massachusetts.

Mine egne grytekluter har havnet på kjøkken i Shelburne Falls i Massachusetts, i Kansas City, hos en jeg ikke vet hvor bor - og de to siste har jeg ikke greid å spore. Håper de har det bra og får være med på å lage mye god mat!


Dette var mye moro for penga, og har resultert i en hel del blogginnlegg her. Skulle det dukke opp en ny swap, er jeg med igjen jeg!

11 kommentarer:

  1. ...og da må du tipse meg, dette var morsomt..

    SvarSlett
  2. Fine grytekluter, men dine er nå aller tøffest!

    SvarSlett
  3. Så gøy! Og de du fikk tilbake ser jo riktig så fine ut! Kul knaggrekke du har forresten, men smilefjes hehe. Det er skikkelig gøy å være med på slikt, både å sende avgårde og å få tilbake. I dag skinner sola her - jippi - ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Så fine! Dette var et artig påfunn.

    SvarSlett
  5. Hei Anne
    Grytelapper fra hele verden, så og si....nå må du vel bake litt og kokkelere litt for å få brukt dem skikkelig. Eller er de bare til pynt kanskje?
    Ha en riktig god helg!!

    SvarSlett
  6. Anne, they look so good all together!! The potholder I got from you is still my favorite and I've had several requests for the pattern, so other people like it as well.
    This was a fun project!

    SvarSlett
  7. Ja, det tror jeg også at det var et morsomt prosjekt dere hadde på gang. Gøy å ha mange forskjellige grytelapper fra hele verden...

    SvarSlett
  8. Så mange flotte grytelapper, morsomt når de reiser verden rundt.

    God helg!

    SvarSlett
  9. Fine alle sammen, men ingen slår dine. Jeg har prøvd å lege noen som likner men får det ikke til, vet ikke helt hva jeg gjør feil men jeg gir ikke helt opp ennå.

    SvarSlett
  10. Hej!
    Vilka snygga grytlappar du visar för oss. Nu blir jag så sugen på att göra sådana.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  11. Hi, I got one of your potholders in the swap. It was red and white and I love it. Thanks!

    SvarSlett