mandag 25. februar 2013

Sareptas krukke / Gryteklutbytteringen...


Men i alle dager, jeg har jo helt glemt å vise frem den flotte grytekluten jeg fikk i Gryteklutbytteringen i januar. Her er den:


Er den ikke fin!!!
Noe sånt har jeg aldri sett før. Den reneste Sareptas krukke - full av deilig te da den ankom (men nå er den tom - og teen var god!). Det er Strikkebia som har heklet den, etter en gammel oppskrift, og temaet var "Fra bestemors kjøkken". Gryteklutbytteringer kan jeg like!

(Strikkebia - jeg har forsøkt å linke til bloggen din via adressen som er oppgitt på Ravelry, men det funket dessverre ikke. Har du en ny adresse?)

Dessverre har jeg ikke noe bilde av mitt eget bidrag enda. Vond skulder i januar satte meg noen uker tilbake, og fortsatt må jeg ta det ganske rolig med heklenåla. Men jeg satser såklart på å komme sterkere tilbake! Tålamod!


Twinings Voyage Indian Chai-te var forresten anbefalelsesverdig god. Det er ikke ofte jeg faller for pose-te, men ingen regel uten unntak. Denne var fin!

Ha en riktig fin, ny uke! Og husk at en god kopp te lyser opp i hverdagen. Sunt er det også!

4 kommentarer:

  1. Denne var virkelig flott!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Ja det er riktig fint.
    Vil vi drikker samme en Indian Chai-te? Kos deg.
    Stor klem Viola

    SvarSlett
  3. Så flott gryteklut, artig at den er formet som en krukke! :-)
    God bedring i skuldrene!!

    SvarSlett