fredag 19. desember 2014

Det var det året Vottelauget...

Ja. 2014 var det året da Vottelauget plutselig ble stiftet. Og jeg var så heldig at jeg fikk være med.
Vottelauget består av åtte strikkedamer som liker å strikke votter. Lauget har egen blogg - her - og blar du litt nedover i høyremargen, ser du hvem som er med på moroa. Du kjenner nok til flere av dem fra før.

På bloggen kan du lese om hva Vottelauget driver med. I oktober ga vi ut vår første e-bok - "Votter fra eventyrskogen". Den fins på både norsk og engelsk. Og nå har vi nettopp gitt ut e-bok nr. 2 - "Flere votter fra eventyrskogen". Begge bøkene kan selvfølgelig anbefales på det varmeste :-)


Her er det noe for enhver smak. På Ravelry kan du se bilde av alle vottene - syv par i alt, pluss en lue. E-boka koster 75 kr ut året, 85 kr over nyttår. Løp og kjøp!

Ønsker dere alle en fin førjulsdag - ikke stress, senk skuldrene, og strikk votter!

1 kommentar:

  1. Hei Anne
    Så flott at dere gikk sammen om denne votteboken. Flinke damer.
    Elsker dine vinterbilder i de forrige innleggene, som jeg visstnok har gått glipp av. Her kom det også litt snø, men ikke så vinterlig som som hos deg.
    Nå venter timer på jobb, før det endelig er jul. Skal bli godt med en liten ferie i romjulen. Ja, min varer helt til 5 januar. Da skal det strikkes!!!!
    Ha en herlig helg, og god jul. Juleklem fra meg.

    SvarSlett