mandag 10. januar 2011

#10/365 - For mye av det gode...

... er deilig, det har jeg hørt. Det er noe vårlig over hvite tulipaner - det matcher fint med varmegrader, takras og kram snø. Men ennå er det vinter. Det har snødd mye i det siste, og det begynner å bli vanskelig å ta seg frem.

I går var det besøksrekord her på bloggen - tallet var skyhøyt over en vanlig hverdag. Jeg vet sannelig ikke hva som var årsaken. Takk til alle dere som stikker innom her - og tusen takk til dere som legger igjen hyggelige kommentarer! Det setter jeg utrolig stor pris på - dere gjør bloggingen til en dans på tulipaner!

9 kommentarer:

  1. Tulipantid, det gleder jeg meg til hvert år. Det sner her også. Masse. Og så regner det litt og alt blir bare sørpe. Ursj.

    Men det blir snart vår. Helt sant.

    SvarSlett
  2. Hvite tulipaner er nydelig fine.....en kan nesten ikke få nok
    Ønsker deg en fin dag

    En klem fra meg

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flotte besøkstall. Årsaken er nok ganske enkelt at du skriver så koselig og har så fine bilder. Nydelig arvejakke du har fått forresten.

    SvarSlett
  4. Tulipaner er herlig!! Gir en svak forventning om vår:)
    Besøkstall er noen merkelige greier, ikke å bli klok på. Uansett: ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Er det ikke utrolig deilig med en diger bukett ferske tulipaner!? De er fine i alle stadier, fra små små, til de strekker seg ut og mister kronbladene...... her har jeg ennå ikke klart å ta livet av de små søte julestjernene og sviblene holder fortsatt satnd... Men tror at det må bli med noen tulipser hjem idag!! Ha en fin tirsdag!! AnneK.-)

    SvarSlett
  6. De er så smukke og fine...jeg får helt lyst til, at springe ned efter nogen selv. Det tror jeg, at ejg gør i morgen på min fridag :-)

    SvarSlett
  7. En nydelig, vårlig bukett!! Virkelig en kontrast til alt det røde vi har omgitt oss med i det siste:)
    Ønsker deg ei flott uke videre:D

    SvarSlett
  8. Hvite tulipaner er de aller vakreste, synes jeg. Akkurat nå er jeg litt skeptisk til hvitt (her snør og regner det om en annen, og så fryser det på og det er så glatt atte....).

    Ha en flott tirsdag!

    SvarSlett
  9. Tulipaner er så smukke, jeg elsker deres form og knitrende spødhed. Og så har du en dug med sne på :-)

    SvarSlett