tirsdag 18. november 2014

Joda...

Joda, det står til liv. Bare for å vise at bloggen ikke er utdødd - her kommer en bitteliten stemningsrapport:


Det er grått og kaldt der ute.
Det regner og det regner.
Blogglysten mangler litt for tiden, men jeg har mange ideer, og plutselig begynner jeg å skrive igjen, jeg kjenner det på meg.
Jeg strikker og strikker. For tiden går det i teststrikking, meget hemmelig, pluss koftestrikking og restegarnstrikking. Det er i grunnen veldig gøy, det der med restegarnstrikking.
Håper alle har det fint der ute i tåkehavet. Ønsker deg en god dag!

8 kommentarer:

  1. Jo takk, det står til liv her også, og vi har det like grått Mye strikking blir det her også. Jula nærmer seg med stormskritt, og jeg som ikke skulle strikke julegaver i år, er i full gang.

    Ønsker deg en fin onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Restegarnsstrikking høres spennende ut, gleder meg til fortsettelsen!

    SvarSlett
  3. Bloggen var ikke utdødd, lettelse. Men, jeg rekner med den er på "rødlista." Så nå må den stelles pent med så den får tatt seg opp igjen. Vi kan bare vente.
    Ser ut som værgudene har skiftet side. Det er jo Vestlandet som har tatt imot drittværet i alle år, og Østlandet har nytt godt av det. Ser vi bort fra dagene med styrtregn og flom, har vi hatt en fantastisk høst. Det må bare fortsette.
    Ser fram til å få se kofta og alt det andre du har strikket. Spennende! Ha det fint.

    SvarSlett
  4. Vær som vår :-))) Ha vakre strikke timer.
    Jeg gleder meg å se... hemmeligheten :-))
    Hilsene og klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Kjedelig med regn dag ut og dag inn. Mørkt når man reiser på jobb og mørkt når man kommer hjem igjen. Godt vi har strikketøy :)

    SvarSlett
  6. Man blir litt tung og trøtt av slikt vær. Men da er det ekstra kjekt å ha noe hyggelig å pusle med på håndarbeidsfronten. Restegarn er gøy, ja! :)

    God helg!

    SvarSlett
  7. Spennende hva teststrikkingen bringer:) ha en fin dag:)

    SvarSlett
  8. Samme været her og sånt blir en trøtt av.
    Blogglysten kommer nok plutselig tilbake og skal det bli kjekt å se hva du har bedrevet. Restegarnsstrikk liker jeg også.

    God søndag;)

    SvarSlett